V naši prodejně RODEX ve ŠKOLNÍ 21, CHOMUTOV, můžete vyzkoušet sedací pytle a vaky. Sedací vaky v ústeckem kraji, pytle na válení, sedací polštáře, designové sedací vaky. Spádová oblast Kadaň, Klášterec, Chomutov,...
víceČištění sedacích pytlů Patříte mezi nové majitele sedacích vaků či taburetů a hledáte informace jak o tento typ bytových doplňků pečovat pro zachování čistoty a stálosti barev? Nejen pro vás, ale...
více- Jak ušít sedací pytel vak?
- Jak vybrat sedací vak?
- Luxusní pytle a vaky na válení
- Pruhovaný a kostkovaný vzor v interiéru
- Sedací vak do dětského pokoje
- Sedací vak do interiéru
- Sedací vak pro dítě je bezpečný
- Sedací vak Mega Sako
- Sedací vaky podle materiálu
- Sedací vaky eshop Napytel
- Sedací pytle Beanbag Sitzsack
- Polštáře na válení
- Sedací pytle
- Sedací pytle doprava zdarma
- Pratelné sedací vaky
- Nejlevnější relax
- Nejlepší sedací pytel.
Reklamační řád
Reklamace
1. Jestliže se během záruční doby (24 měsíců) vyskytnou závady vzniklé výrobou nebo vadami materiálu, má zákazník právo na reklamaci.
2. Vyjádření k reklamaci zákazník obdrží do 30 dnů ode dne, kdy firma provozovatel převezme reklamované zboží a správně vyplněný reklamační list.
3. Dopravní náklady na vrácení zboží hradí v plné výši zákazník. V případě uznání reklamace mu tyto náklady budou firmou napytel.cz uhrazeny.
4. Za odborné posouzení reklamací a jejich vyřízení ručí firma provozovatel.
5. Vyřízení reklamace se uskuteční následovně:
a. oprava zboží
b. výměna zboží
c. dobropis
6. Při přebírání zboží od provozovatele nebo spediční služby je zákazník POVINEN ihned zboží zkontrolovat. Při zjevných známkách poškození zásilky (balíku) DOPORUČUJEME zásilku od distributora NEPŘEVZÍT a vyplnit reklamační doklad.
V případě Toptransu, GLS: neprodleně informujte o stavu zboží náš e-shop
7. Mechanické poškození nebo vady způsobené neodborným zacházením nebudou brány jako důvody k reklamaci.
8. Při vrácení reklamovaného zboží požaduje následující: reklamované zboží musí být vráceno ve stavu v jakém bylo dodáno, jinak nebude reklamace uznána.
9. Je-li zboží v takovém stavu, že je třeba objednat zboží nové, odpovídá lhůta na vyřízení reklamace běžným dodacím lhůtám jednotlivých výrobků.
10. Nedílnou součástí reklamačního řádu je řádně vyplněný reklamační list.
Dne 1.11.2014